czwartek, 12 lutego 2015

Walentynkowa propozycja

Witajcie!
Dziś postanowiłam przygotować makijaż na czasie, czyli coś na zbliżające się walentynki. Starałam się, by makijaż pozostał delikatny i naturalny ale zarazem podkreślający nasze atuty. Dlatego też użyłam jasnych cieni do powiek, by nie robić ciężkiego oka, ale lekko je podkreślić. Oczywiście dałam błyszczący brzoskwiniowy cień na środek ruchomej powieki, a załamanie, zewnętrzny i wewnętrzny kącik roztarłam jasnym matowym brązem. Ten sam mat dałam również na dolną powiekę. Na linię wodną nałożyłam mieszankę różowej i niebieskiej kredki co dało ciekawy efekt. Zrobiłam również bardzo rozmytą kreskę by przyciemnić linię rzęs ale tak by efekt nie był zbyt nachalny. Postawiłam na błysk na policzkach i różowy błyszczyk na ustach. Wyszło delikatnie ale z charakterem ;) Jak wam się podoba?


[znów Blogger zjadł mi kolor lewego oka i kącik prawego]





I jeszcze w świetle dziennym


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz