niedziela, 3 maja 2015

Zakupy w Naturze - Kobo+Catrice

Witajcie :)
Dziś przychodzę do was z recenzją niedawno zakupionych przeze mnie kosmetyków w drogerii Natura. Skoro była promocja a ja akurat znalazłam się w pobliżu owej drogerii postanowiłam wstąpić i się rozejrzeć ;) Od jakiegoś czasu poszukiwałam poszukiwałam produktu do konturowania twarzy, lecz nie typowego bronzera w ciepłym odcieniu, lecz takiego zgaszonego brązu, który nie zapewni mi opalenia na twarzy a jedynie mi ją wykonturuje. Przeszukałam wszystkie półki w Rossmannie i nie znalazłam czegoś zadowalającego, w zarówno chłodnym odcieniu jak i przystępnej cenie ;) Od dłuższego czasu przyglądałam się również zestawowi do stylizacji brwi firmy Catrice. Na szczęście w Naturze znalazłam oba produkty. Matująco - brązujący puder do konturowania w idealnie chłodnym odcieniu firmy Kobo, oraz zestaw do brwi firmy Catrice wpadły w moje ręce i już zostały ;)



Muszę przyznać, że bronzer z Kobo był strzałem w dziesiątkę. Ma piękny chłodny kolor, oraz ciekawe wykończenie. Jest produktem prasowanym, ale ma w sobie coś kremowego, co sprawia, że naprawdę ładnie rozprowadza się na skórze. Jego cena standardowa to 19,99zł czyli całkiem niedrogo. Wiem, że moja skóra oraz włosy są w ciepłym odcieniu, ale potrzebowałam takiego produktu również dla moich modelek ;) Poza tym u mnie też wygląda bardzo ładnie. Zdecydowanie polecam!




Zestaw do brwi firmy Catrice to pierwszy tego typu produkt w mojej kosmetyczce. Do tej pory używałam jedynie pomady firmy Vipera, oraz żelów do stylizacji. Nie miałam jeszcze styczności z produktem w postaci cieni. Nie byłam pewna co do precyzyjności linii jaką można uzyskać, ale już wiem, że moje obawy były bezpodstawne ;) Dzięki dołączonemu mini pędzelkowi można uzyskać naprawdę precyzyjny kształt. Dodatkowo, jeśli zauważymy jakieś odrastające włoski, z łatwością je usuniemy dzięki mini pęsecie  również dołączonej do produktu. Dzięki dwóm kolorom cieni można stworzyć ładny gradient intensywności koloru, co jest dodatkowym plusem. Muszę również dodać, że cienie utrzymują się naprawdę ładnie i długo. Koszt zestawi to około 18zł więc myślę że się opłaca ;)


A tutaj prezentuję efekt jaki dają oba produkty ;)




Co myślicie na temat tych produktów? Może posiadacie je w swojej kosmetyczce?

Pozdrawiam :*


9 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten puder Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten bronzer Kobo też za mną chodzi! Śliczny mejkap na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłam pomyśleć o bronzerze przy zakupach w Naturze, takiego produktu właśnie mi brak...

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw do brwi ideał :) piękne efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie wypróbuję ten zestaw do brwi z Catrice, bo faktycznie ładnie się prezentuje i kolory są takie jakie lubię. O bronzerze z Kobo słyszałam dużo pozytywów i już szukam do jakiś czas, ale nie umiem na niego natrafić, jest szybko wykupywany :D Piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nie dziwię się że jest taki rozchwytywany, w takiej cenie taki produkt jest nie lada gratką ;) Ale życzę powodzenia w łowach :)

      Usuń
  6. Pokusiłabym się na zestaw do brwi ;) . Widzę udane zakupy, a swoją drogą ładny makijaż wykonałaś ;) .

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż wręcz powala, wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń