czwartek, 20 marca 2014

Niebieskie wariacje

Dzisiaj postanowiłam zanurzyć się w błękit i fiolet ;) Chodzę w tym makijażu cały dzień choć wiem, że dla wielu z was będzie to bardziej wieczorowa propozycja. Na górną powiekę w załamaniu nałożyłam troszkę ciemnego fioletu, na ruchomą natomiast jasny fiolet. w zewnętrznym kąciku nałożyłam granatowy matowy cień, który wyciągnęłam na 1/3 dolnej powieki. Całą dolną powiekę pociągnęłam następnie błękitnym połyskującym cieniem, który wyciągnęłam aż do załamania. ponad załamanie dodałam troszkę delikatnego pomarańczowego, by rozmyć fiolet. Na górnej powiece namalowałam również kreskę eyelinerem, lecz zakończyłam ją razem z kącikiem oka. Wytuszowałam rzęsy, podkreśliłam kości policzkowe bronzerem, a na usta dałam matowy Lip gloss od Lovely w kolorze przydymionego różu :) Napiszcie co myślicie o takiej wariacji kolorystycznej :)

PS. nie wiem co dzieje się z kolorem moich oczu gdy wstawiam zdjęcie pełnej twarzy. Zdjęcia na komputerze wyglądają normalnie, natomiast gdy je wstawiam tu nagle z brązowych robią się prawie szara, przy zbliżeniach kolorek pozostaje oryginalny :O 








2 komentarze:

  1. To blogspot zakłamuje kolory :/ U mnie dla przykładu zielone oczy są szaro-niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) dla mnie jest to idealny makijaż wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń