piątek, 27 lutego 2015

Fiolet i złoto, czyli nieoczywista elegancja

Witajcie
Dziś kolejny makijaż, znów kolorowy. Tym razem zdecydowałam się na połączenie ciemnego fioletu i złota. Wiem, że u wielu osób takie połączenie kolorystyczne pojawiało się i nie jest czymś nowym, ale z drugiej strony nie jest to też taki oczywisty dobór kolorów. Górną powiekę pokryłam ciemnym fioletem do połowy, a wewnętrzną część pokryłam złotem. Dodałam również trochę czerni by przyciemnić linię rzęs. Na dolnej powiece znów pobawiłam się w przejścia kolorów. Od czerni przechodzimy w fiolet, następnie w rudy kolor by skończyć w wewnętrznym kąciku na tym samym złocie, które nałożyliśmy na górną powiekę. Na linię wodną nałożyłam kobaltową kredkę by jeszcze bardziej urozmaicić kolorystykę na oku. Usta zaznaczyłam szminką firmy Eveline Aqua Platinum w odcieniu 437 pearl, oraz nałożyłam błyszczyk. Cały makijaż wyszedł bardzo elegancko i ciekawie. Myślę że pięknie będzie wyglądał na większe wyjścia takie jak bale czy wesela. Pasuje do każdego koloru tęczówki więc sprawdzi się u każdego. A jak wam się podoba?





4 komentarze:

  1. Piękny. Ja bardzo lubię takie połączenie - jest takie eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niegdyś kochałam się w fioletach i przy tym zawsze miałam dylemat, jaką szminkę dopasować do fioletowych cieni. Jakoś stawiałam na róże, a tu pięknie wygląda z brązami :-) Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Czasem warto zaszaleć z kolorami, gdyż może wyjść coś bardzo ciekawego. :)

      Usuń