wtorek, 17 lutego 2015

Fioletowe smokey z kolorowym akcentem

Witajcie
Dziś znów kolorowe oczko. Tym razem zdecydowałam się na fiolet. Użyłam ciemnego matowego fioletu z drobinkami na całą ruchomą powiekę i wycieniowałam go w załamaniu i ku górze. Na dolnej powiece natomiast użyłam żółtej, zielonej i niebieskiej perły, które zblendowałam ze sobą tak by pięknie między sobą przechodziły. W zewnętrznym kąciku użyłam jeszcze trochę matowej czerni by go przyciemnić i uwydatnić rzęsy. Narysowałam również cienką kreskę na górnej powiece, którą roztarłam w zewnętrznym kąciku. Usta pomalowałam na początek matowym błyszczykiem w naturalnym kolorze, ale postanowiłam zrobić jeszcze inny wariant tego makijażu. Pomalowałam usta na fioletowo, używając czarnej kredki, fioletowej, różowej i jasnej szminki w odcieniu nude by stworzyć ładny efekt ombre na ustach :) Wyszły trochę jak usta klauna no ale cóż :/ Wersja dla odważnych no ale co tam ;) Co myślicie?






I w świetle dziennym



Wersja dla odważnych 


4 komentarze:

  1. ładne kolorki, ale sprobuj nei obrabiać tak zdjęć .... nie wiem skąd ta moda na taką agresywną obrobkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny mejkap, iście karnawałowy:) 2 usta troszeczkę przerysowane:)

    OdpowiedzUsuń