wtorek, 30 grudnia 2014

Glamour Satin

Witajcie!
Chciałam podzielić się z wami moimi wrażeniami na temat lakieru do paznokci firmy WIBO.
Cóż, jadąc na święta do domu rodzinnego, uznałam, że nie będę zabierała ze sobą lakierów, tylko po prostu na miejscu zakupię sobie jakiś nowy :) Wybrałam się więc do Drogerii i rozejrzałam dokoła. Spodobał mi się piękny błyszczący dość ciemny głęboki kolor, czerwone wino z drobinkami od WIBO. Właściwie jest na nim napisane że imituje satynę, ale co tam, myślałam że satyna to ten pięknie lśniący materiał ;) Chciałam coś błyszczącego ale i gustownego na święta i uznałam że ten kolor będzie idealny. Och jakie było moje zdziwienie gdy pomalowałam pierwszą warstwę i gdy już miałam zaczynać drugą zobaczyłam, że pierwsza zmatowiała! OOoo... No tak.. W końcu miał imitować satynę ;) Mimo mojego zdziwienia i lekkiego niezadowolenia, nie miałam wyjścia. Pomalowałam kolejną warstwę i poczekałam aż wyschnie. Muszę przyznać że mimo zaskoczenia i moich oczekiwań pokochałam ten lakier! Pięknie trzyma się paznokci i wygląda dość ciekawie :) Gorąco polecam, gdyż kosztuje jakieś 5-6 zł a naprawdę dobrze się trzyma, nie odpryskuje i bardzo ładnie wygląda :) Polecam!

Wibo
WOW Glamour Satin Nr 5


w sztucznym świetle


w naturalnym świetle


3 komentarze: