czwartek, 11 grudnia 2014

Denko - pielęgnacja grudzień

Hej dziś postanowiłam podzielić się z wami opinią o produktach,

 które właśnie mi się skończyły :)


Na pierwszy ogień pójdzie Masło do ciała "jagodowa muffinka" firmy Perfecta




Kupiłam przypadkiem, gdyż było na promocji a akurat czegoś do kremowania ciała potrzebowałam. Chciałam inny zapach, bo jest ich kilka z tej firmy ale niestety wszystkie były wybrane więc padło na to :) I to był strzał w 10! Cena- około 15zł
Plusy:
  • Cudownie nawilża
  • Pięknie pachnie
  • Zmiękcza skórę
  • Uelastycznia
  • Cudownie ujędrnia
  • i tak dalej...
Minusy
  • Oprócz minusa którym jest fakt że się skończyło to nie ma żadnych
Czy kupiłabym jeszcze raz? - Tak, Tak i jeszcze raz tak!

Kolejnym produktem jest Żel do mycia twarzy "peelingująco-wygładzający" firmy Lirene



Kocham i uwielbiam, ba nawet kupiłam sobie z tej samej serii peeling-maseczkę oraz już drugie opakowanie tego żelu :) Cena - 12zł

Plusy:
  1. bardzo przyjemnie, choć nie nachalnie peelinguje
  2. Bardzo fajnie oczyszcza
  3. Przyjemnie odświeża
  4. matuje skórę
Minusy
  • właściwie to mógłby być bardziej hmm miętowy? żeby po użyciu zostawało takie uczucie oczyszczenia i chłodu, ale to nie aż taki problem

Czy kupiłabym jeszcze raz? Oczywiście :)

Odżywka do paznokci 8w1 od Eveline



Wiele osób ją zachwala, ja sama już kończę 3 słoiczek. Cena- 10zł
Plusy
  • wzmacnia paznokcie (zwłaszcza osoby które znają mnie od liceum widzą różnicę, nareszcie mam długie paznokcie bo kiedyś strasznie się łamały)
  • odżywia
  • świetna pod lakier
  • pomaga przy rozdwajających się paznokciach
Minusy
  • no niestety uzależnia, gdy przestałam ją stosować dosłownie na pare dni, kondycja paznokci poleciała ogromnie w dół.
  • po zmyciu paznokcie są matowe, o wiele bardziej niż przed rozpoczęciem kuracji
Czy kupiłabym jeszcze raz? - raczej tak

Żel pod prysznic Oryginal Source "coconut



Mój prysznicowy ulubieniec, nie jedno opakowanie już zużyłam Cena- 8-9zł
Plusy
  • piękny zapach kokosu
  • dobrze się pieni choć nie do przesady
  • ładnie myje
Minusy
  • niestety nie nawilża za szczególnie

Czy kupiłabym jeszcze raz? Jak najbardziej

Kremowy żel pod prysznic "Free time" Nivea



Całkiem przyjemny żel pod prysznic choć chyba bardziej pasował mi Happy time ;) Cena-7zł

Plusy
  • Ładny zapach
  • kremowa konsystencja
  • delikatne nawilżenie
Minusy
w sumie to nie zauważyłam

Czy kupiłabym jeszcze raz? Nie wiem

1 komentarz:

  1. A u mnie odżywka eveline nawet po odstawieniu na jakiś czas, dawała efekty, ciągle mam ładne paznokcie po niej:)

    OdpowiedzUsuń