poniedziałek, 31 marca 2014

trzy sesje zdjęciowe

Oj, oj, coś się zaniedbałam i chwilkę mnie tu nie było ;) Ale mam dla siebie usprawiedliwienie. W piątek byłam umówiona na sesję zdjęciową z Patrycją, natomiast wczoraj cały dzień spędziłam na sesji zdjęciowej na Zakrzówku z Madzią i Natalią ;) Męczący dzień, tyle wyginania się z aparatem i dźwigania po stromych skałach tobołków z ciuchami i kosmetykami, ale było warto. Tak więc chciałam wam pokazać makijaże jakie wykonałam swoim modelkom.

Patrycja
Bardzo delikatnie, bo taka też miała być sesja. Lekki brązik i rozświetlenie w kąciku. Do tego delikatne usta, troszkę różu na policzki i jedziemy ;) Foto i makeup Ja ;)





Magda
Pierwsze zdjęcia w mocniejszym brązowym makijażu. tak klasycznie, jak ja sama lubię się malować na co dzień Usta zmieniałyśmy, raz różowe, innym razem bardziej naturalne.

 








No i zmiana makijażu w hardcorowych warunkach, na szczycie stromej skarpy. Bardzo kolorowo tym razem na oku. Moja kochana modelka patrzyła z przerażeniem, cóż ja to czynię biorąc raz niebieski, raz różowy, potem jeszcze żółty, ale wyszło moim zdaniem ok, a na pewno było kolorowo ;)





A tu jeszcze z czerwonymi ustami



Natalia
Tu znów postawiłam na klasyczny makijaż jednak z dodatkiem niebieskiego eyelinera na środku dolnej powieki, oraz granatowym cieniem wymieszanym z brązami w kąciku górnej powieki. Do tego delikatny błyszczyk :)




Przy sesji z Magdą i Natalką miałam okazję pracować na wspaniałej palecie od Sephory, która należy do Madzi ! Ach, sama chciałabym taką mieć na własność. Może kiedyś spełnią się moje marzenia? 



Jeśli chcecie więcej zdjęć z sesji zapraszam na moją stronkę na facebooku zeberko photography ;)

1 komentarz: