poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Deep blue

Witajcie. Dzisiejszy makijaż jest mocną propozycją dla brązowookich kobietek, choć może i z innym kolorkiem oczu wyglądał by dobrze? W każdym razie mocny ciemnoniebieski pięknie podbija brązowy kolor oczu :) Na początek nałożyłam na całą ruchomą powiekę intensywny ciemnoniebieski matowy cień. Następnie załamanie zaznaczyłam ciemno szarym i rozblendowałam do góry szarym cieniem. W wewnętrznym kąciku nałożyłam połyskującą biel, i wyciągnęłam na 1/3 powieki jasnoniebieskim połyskującym cieniem. Na dolnej powiece dałam troszkę morskiego, a w zewnętrznym kąciku odrobinę czarnego. Linię wodną pomalowałam czarną kredką. Pomalowałam rzęsy i ju. :) Niestety na zdjęciu całej twarzy moje brązowe oczka zrobiły się szare ale kontrast pomiędzy brązem moich oczu a niebieskim makijażem zobaczycie na zdjęciu oka ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz