poniedziałek, 24 marca 2014

Złoty imprezowy

Obiecałam, że będzie post o makijażu imprezowym, to jest. Tym razem postawiłam na mocny makijaż, złoto-brązowo czarne oczka i mocne ciemno czerwone usta. W prawdzie nie widać tego na zdjęciach, ale byłam zachwycona blendowaniem kolorów. Niestety po nałożeniu czarnej kreski eyelinerem blendowanie się skryło ale efekt i tak był zadowalający ;) Użyłam matowego średniego brązu w załamaniu, w zewnętrznym kąciku dodałam ciemnego rudawego połyskującego brązu, a na środek powieki dałam intensywny złoty połyskujący cień. Na dolną powiekę w 1/3 dałam tego samego rudawego brązu a w sam środek złotko. Na to wszystko kocia kreska eyelinerem, wytuszowane rzęski i ciemno czerwona szminka :) Wykonturowałam twarz bronzerem i ju, cały makijaż :)





4 komentarze: