piątek, 20 marca 2015

nowości w kolorówce

Witajcie

Ostatnio nazbierało mi się kilka nowych produktów do makijażu i postanowiłam się z wami podzielić moimi wrażeniami na ich temat :)


Astor - Perfect stay + perfect skin primer
odcień 100 Ivory



Zacznijmy może od podkładu. Trafił do mnie tak naprawdę poprzez znajomą, dla której był po prostu zbyt żółty.  Ma to być ultra długotrwały, lekki i kryjący podkład. Według producenta zapewnia perfekcyjne krycie przez 24 godziny, zapewniając uczucie nawilżenia. No cóż, faktycznie krycie ma bardzo dobre! Ładnie się utrzymuje choć co do tych 24 godzin to bym polemizowała. Właściwie pomimo, że zawiera w sobie bazę pod makijaż to i tak muszę pod niego nałożyć swoją bazę i dobrze utrwalić pudrem by podkład przetrwał cały dzień, gdyż pomimo swojej trwałości bardzo się ściera. Myślałam że potrzebuje czasu na zaschnięcie, ale niestety uczucie lepiącej się twarzy utrzymuje się cały dzień i przez to łatwo jest go zetrzeć dłonią czy chusteczką. Mimo tego polubiłam go. Ma naprawdę ładny kolor, dobre krycie, sprawia, że moja skóra jest promienna i nawilżona. Zdecydowanie polecam, pomimo wad o których wspomniałam.
Jego cena drogeryjna to około 48zł ale da się go kupić taniej przez internet ;)

Gąbeczki firmy For your beauty




Hmm, no cóż. Są fajnie sprofilowane i dają ładny efekt na twarzy. Lubię używać gąbeczek do nakładania podkładu więc zdecydowałam się na zakup tego zestawu. Gąbeczki jak to gąbeczki, chłoną sporo podkładu pomimo namoczenia ich w wodzie, ale ogólnie jestem z nich zadowolona.
Cena gąbeczek to około 8 zł

Korektor firmy KOBO Modeling Illuminator 
odcień 101



Naprawdę dobrze kryjący korektor. Z tego zakupu jestem naprawdę zadowolona. Choć ma pewną wadę. Jest trochę suchawy, jeśli można to tak nazwać. Bardzo mocno zasycha przez co jest dość widoczny gdy patrzymy na skórę z bliska. Natomiast pięknie stapia się z każdym podkładem i bardzo ładnie kryje. Właściwie to muszę napomknąć, że bardzo dobrze kryje moje cienie, które nie są jakieś ogromne, nie wiem jak by się sprawdził u kogoś z dużymi zasinieniami. Bardzo dobrze i długo się utrzymuje :) Polecam, zdecydowanie :)
jego cena to około 17zł

Korektor do brwi art SCENIC firmy Eveline
kolor - brązowy



No cóż, tutaj troszeczkę się zawiodłam. Szukałam niedrogiego korektora do brwi, który ładnie je ułoży i nada troszkę kolory gdybym nie miała czasu ich dodatkowo wypełniać. Producent zapewnia że ów korektor przyciemnia, nabłyszcza i optycznie reguluje brwi. No cóż, może i faktycznie lekki kolor nadaje ale to byłoby wszystko. Używam go, gdyż nie mam obecnie nic innego, a nie mogę sobie pozwolić na zakup czegoś nowego, ale raczej nie polecam, bo po prostu niewiele robi.
Jego cena to około 14zł

Rozświetlacz firmy Lovely GOLD highlighter



W tym produkcie się zakochałam! Ma piękny ciepły odcień i tworzy piękną taflę na policzkach. Jest wypiekany więc myślę że starczy go na długo. Teoretycznie ma jakieś drobinki ale ja osobiście na skórze już ich nie zauważam :D Wiem, że jest jeszcze w odcieniu silver więc w chłodniejszym odcieniu.  Gorąco polecam!
Jego cena to około 9zł

A teraz jeszcze chciałam wam pokazać, jak owe produkty prezentują się na mojej twarzy ;)

1. Totalnie nic na twarzy
2 Po zastosowaniu podkładu z Astora i gąbeczek
3 Po użyciu korektora pod oczy oraz korektora do brwi
4 jaki efekt daje rozświetlacz




Macie któryś z tych produktów? A może zastanawiałyście się nad ich zakupem?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz