środa, 18 marca 2015

Nagła zmiana kolorystyki - paznokcie ociekające pastelami

Witajcie
Dziś chciałam się z wami podzielić moimi paznokietkami, oraz zmianą kolorystyki w makijażu związaną ze zmianą pory roku. W czasie jesieni i zimy lubię stawiać na ciemne i ciepłe kolory, które pięknie się mienią wieloma drobinkami. Tak jest zarówno w makijażu, w manicurze oraz w mojej garderobie. Moda na takie kolory pozwala mi się ogrzać i rozweselić w chłodniejsze dni. Natomiast wiosna już za pasem więc coraz bardziej letnie kolory pastelowe podmieniają te ciepłe jesienno zimowe, tak jak zimowe, ciepłe ubrania zamieniamy na letnie. Niby naturalna kolej rzeczy, choć dla mnie była jak uderzenie pioruna ;) O ile uwielbiam lato i wiosnę, o tyle naprawdę kocham zimową kolorystykę makijażu, więc przejście w pastele było dla mnie lekkim szokiem ;) Na chwilę obecną jest to tylko zmiana koloru paznokci, ale cóż, chyba coraz więcej będzie takich kolorów na mnie oraz u innych . A wracając do paznokci, to chciałam się troszkę pobawić kolorami i utworzyć jak gdyby efekt lakieru ociekającego po paznokciach. Naprawdę ciekawie to wyszło :D Niestety nie mogłam sobie tak po prostu zanurzyć paznokci w lakierze i pozwolić mu ociec, ale cieniutkim pędzelkiem wyszło to całkiem naturalnie ;)

Do wykonania tych paznokci użyłam trzech lakierów
podkład - Lovely - NUDE Nr 7
niebieski pastelowy - Lovely-  I love summer Nr 2
łososiowy - WIBO - Express growth Nr 410




1 komentarz: