niedziela, 22 marca 2015

Gra kolorów - fiolet i miedź

Witajcie
Dziś mam dla was krótki post z makijażem na wyjścia. Pobawiłam się troszkę kolorami aby stworzyć intrygujące połączenie. Powiekę wycieniowałam mieszanką zgaszonego fioletu i brązu. Na środek nałożyłam mieniący się miedziany cień, a w wewnętrznym kąciku nałożyłam matową biel. Ostatnio lubię w ten sposób rozświetlać wewnętrzny kącik. Na dolnej powiece użyłam znów mieszanki fioletu i brązu a na jej środek nałożyłam przydymiony błyszczący róż. Dodałam jeszcze brokatowy eyeliner w kolorze fioletu. Gdybym tylko posiadała sztuczne rzęsy, myślę że świetnie by to takiego oczka pasowały ;) Do tak kolorowego oka postawiłam na delikatnie podkreślone usta. Warto pamiętać o dobrym podkładzie, gdyż cera do takiego makijażu powinna być nieskazitelna ;) Nie zapomniałam również o podkreśleniu brwi i wykonturowaniu twarzy. W takim makijażu czułam się naprawdę wyjątkowo, więc polecam wam wypróbowanie takiego połączenia ;)
Jak wam się podoba?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz