piątek, 29 sierpnia 2014

Wymarzony produkt do brwi

Witajcie. Od dłuższego czasu zaczęłam się interesować podkreślaniem brwi. Troszkę nieudolnie ale coś próbowałam. Wyczaiłam sobie świetny produkt marki Vipera, taki trochę eyeliner tylko do brwi. Za pierwszym razem zrezygnowałam z zakupu, ale gdy następnym razem przechodziłam obok ich stoiska uznałam, że muszę go mieć :D I tak trafił do mnie mineralny liner do brwi w odcieniu blonde. Jestem z niego baaardzo zadowolona, choć podkreślać brwi tak jak bym chciała jeszcze nie umiem ;)
Gorąco polecam!











3 komentarze:

  1. Całkiem nieźle Ci to wychodzi! Ja tez nie za bardzo sobie z tym radzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu jest całkiem nieźle! Niestety brwi to nie jest taka prosta sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanie się prezentuje :) dla mnie niestety ten kolor jest zbyt ciepły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń