wtorek, 12 sierpnia 2014

Kolorowo, spacerkowo

Witajcie.
W ostatnią niedzielę wybrałam się z moim kiciem na małą wyprawę. Trochę tak urodzinowo, choć urodziny miałam w poniedziałek, to ze względu na pracę, do której trzeba było wczoraj iść pojechaliśmy w Niedzielę. A wybraliśmy się do Tyńca. Znajduje się on na obrzeżach Krakowa. Jest tu piękny klasztor, starorzecze Wisły i ogólnie pięknie. No ale wracając do makijażu. Już od kilku dni chodził mi po głowie pomysł wykonania bardzo kolorowego makijażu. Może nie jest on zbytnio wyjściowy, ale ja tam w nim pojechałam ;) Była również zaskoczona, że pomimo upału i ogólnie noszenia go cały dzień pięknie się trzymał aż do nocy.  A oto jak wyglądał.




 W Tyńcu są również piękne skały i jaskinie takie jak ta


 A tu mój men na dziedzińcu klasztoru


 No i klasztor widziany z wału przy Wiśle ;)


1 komentarz: