czwartek, 8 maja 2014

Perfect Pink!

Ostatnimi czasy Rossman kusi promocjami. Oczywiście i w tym tygodniu wybrałam się na malutkie łowy. Miałam zamiar kupić sobie pomarańczową szminkę, gdyż ta od Manhattan już mi się kończy, a uwielbiam podkreślać usta na pomarańczowo. Niestety w Rossmanie do którego zawitałam w ogóle nie było stoiska tej firmy, a na dodatek wszystkie stoiska z kolorowymi kosmetykami były wymiecione. Oczywiście, wciąż było wiele, ale jedyna pomarańczowa szminka jaką znalazłam nie zadowalała mnie. I wtedy przyszło olśnienie. Przecież już rok temu marzyłam o różowej szmince. Ale o takim kolorze jakiego nie umiem opisać, takim wymarzonym. Najlepsze jest to, że akurat taki kolorek znalazłam :D Zakochałam się w niej od pierwszego spojrzenia. Więc kupiłam. Szminka od Rimmela "Lasting finish by Kate/Rossetto/16" :D Cudowna jest. Dodatkowo kupiłam sobie lakier od lovely zmieniający paznokcie na matowe, który bardzo gorrąco polecam ;)




1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie kolory na ustach! Bardzo pasują blondynkom :)

    OdpowiedzUsuń