piątek, 2 maja 2014

Blue smokey

Witajcie! :)
Dziś chciałam pokazać wam mój przydymiony makijaż oczka. Zamiast klasycznego czarno - szarego smokey zrobiłam go w odcieniach niebieskiego ;) Na początek w zewnętrznym kąciku oka nałożyłam czarny, kremowy cień. Następnie pokryłam ten cień połyskującym ciemnoniebieskim cieniem. Na środek powieki dałam jasnoniebieski połyskujący cień, natomiast w wewnętrznym kąciku nałożyłam perłową biel. Pod łuk brwiowy nałożyłam jasny matowy cień, natomiast w załamanie powieki nałożyłam trochę brązu, najpierw jasnego, później ciemnego i roztarłam go tak by połączył się z niebieskim oraz był coraz bledszy ku górze. Na zewnętrzny kącik dolnej powieki nałożyłam ten sam ciemnoniebieski, na środek jasno niebieski a przy wewnętrznym kąciku biały. Wytuszowałam rzęsy i gotowe ;) Zdjęcia robił mi mój męczyzna podczas naszej dzisiejszej majówkowej wyprawy na spacer do Lasu Wolskiego ;) Pozdrawiam, mam nadzieję że ciekawie spędzacie majówkę ;)





Tu świeżo po wykonaniu oczko, jeszcze w akademiku.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz