środa, 15 kwietnia 2015

Black crow - czarne smokey - sesja zdjęciowa

Hej.
Dziś znów przychodzę do was z efektami ostatnio wykonywanej sesji zdjęciowej w dość drapieżnej stylizacji. Modelowała mi Magda Filipowicz, która sama wybrała dla siebie takie właśnie ubrania i poprosiła o czarne smokey. Z początku bałam się takiego wyzwania, bo jednak czarne smokey jest trudniejsze od brązowego, ale spróbowałam i wyszło :) I to jak wyszło! Dodałam odrobinę złota na dolną powiekę aby nie obciążać w 100% oka ale mimo wszystko charakter czarnego smokey eye został zachowany. Z resztą zobaczcie sami ;)

zapraszam na facebooka do polubienia mojej strony :)












4 komentarze:

  1. Piękne, znowu bym chciała na jakieś zdjęcia z Tobą, tak jak kiedyś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak tylko będę w Krasnymjorku to musimy się wybrać ;)

      Usuń
  2. Świetne połączenie kolorów w stylizacji. Uwielbiam futerka, kożuszki i wszystko co puchate :D . Rewelacyjny makijaż oczu :) .

    OdpowiedzUsuń