środa, 7 stycznia 2015

Postaw na usta! Czyli sesja zdjęciowa z piękną Agatą

Hej :)
Dziś post, do którego zdjęcia pojawiły się już na moim drugim blogu, ale tu chciałam pokazać je bardziej pod kątem makijażu który również wykonałam :)
Główną rolę grają tu usta w fiolecie, czy też różu. Szminka której użyłam to szminka o której już pisałam, czyli Hi-Def w odcieniu Plum firmy Avon. Tak pięknie pasowała mi do Agaty, gdyż nie chciałam szaleć na oczach, nie było też do tego warunków. Malowałam ją w końcu na dworze, na ławce, na małym rynku w Krakowie ;)
Często tak robię, że gdy umawiam się z kimś na sesję zdjęciową, sama wykonuję makijaż i często dzieje się to w miejscu planu fotograficznego, czyli pleneru .

No ale oto efekty:
Foto : Ja
Makeup : Ja
Modelka : Agata Frątczak






1 komentarz:

  1. Ta pomadka jest niepowtarzalna, ja bardzo lubię serię Ultra Colour :)

    OdpowiedzUsuń