czwartek, 20 listopada 2014

Otwarte oko

Hej :)
Dziś troszkę inna propozycja na otwarcie i powiększenie swojego oka. Właściwie to nie muszę chyba pisać co i jak zrobiłam, bo myślę że dość dobrze to widać na zdjęciach, ale coś tam mimo wszystko dodam. Przede wszystkim ważne jest tu zaznaczenie tego jasnego trójkącika w zewnętrznym kąciku oka. Właściwie zrobiłam to poprzez wyciągnięcie cieni na górnej powiece w taką stronę jak do kociego oka, a na dole cień wyciągnęłam trochę dalej, ale nie ku górze tylko na prosto w kierunku ucha. a ten trójkącik który powstał jeszcze podmalowałam białym cieniem, żeby był bardziej zaznaczony. Do tego oczka bardzo pasuje również czarna kreska eyelinerem ale ja z niej zrezygnowałam, gdyż był to mój makijaż dzienny. A tak nawiasem to dzięki bazie z Avonu trzymał się idealnie od godziny 9:00 rano aż do 21:00 wieczorem gdy go zmywałam. Bez jakichkolwiek poprawek! 12 godzin!!! :D Polecam wypróbowanie takiego makijażu na waszym oczku, może akurat fajnie zadziała?







2 komentarze: