czwartek, 9 lipca 2015

Nowości z drogerii Pigment!

Witajcie!
Przepraszam najmocniej za moją ogromnie długą nieobecność. Niestety dużo zleceń, dodatkowo sesja na uczelni i inne sprawy całkowicie zawładnęły moim czasem. Nie o tym dziś jednak. Niedawno odkryłam w Krakowie drogerię Pigment. Nie jest to taka z kolei zwykła drogeria, ponieważ można w niej zakupić najróżniejsze produkty znanych marek dostępne zazwyczaj tylko w drogeriach internetowych. Ceny są porównywalne do tych w internecie, a na dodatek można "pomacać' wszystkie produkty, dokładnie obejrzeć itp. co dla mnie jest ogromnym plusem. Ale przejdźmy do zakupionych produktów. Dodam jeszcze, że to nie jedyne produkty jakie obecnie posiadam z tej drogerii, gdyż kilka dni temu również się tam wybrałam i dokupiłam co-nieco, ale napiszę o nich w oddzielnym poście ;)




Poszalałam i kupiłam sobie dwie palety cieni Makeup Revolution, pędzel flat top od Hakuro, pędzelek do kresek oraz matową pomadkę Golden Rose.

Makeup Revolution : Redemption Palette Essential Mattes 2
jest to paletka samych matowych cieni, które są dla mnie niezbędne. Odcienie to typowe nudziaki, utrzymane w brązowo - beżowej kolorystyce, za wyjątkiem dwóch wpadających w róż. Pigmentacja jest naprawdę powalająca, blendowanie cudowne a trwałość naprawdę zaskakuje. Ogólnie bardzo gorąco polecam, zwłaszcza że cena tej paletki to około 19,99zł więc za 12 cieni można się na nią pokusić. :)








Makeup Revolution : Redemption Palette Iconic 2
To również paleta utrzymana w kolorach nude , ale zawiera już w więkrzości satynowe i błyszczące cienie. Dobrałam właśnie tą by w połączeniu z paletą matów dawały pełne pole do popisu. O zaletach chyba nie muszę się powtarzać, ponieważ jest równie dobra jak Essential Mattes. Cena również ta sama. Muszę się jeszcze skusić na jakąś typowo kolorową i myślę że będę miała komplet jeśli chodzi o wariacje z makijażem.







Pędzel Hakuro H50s 
Jest to mniejsza wersja pędzla Hakuro H50. Zbudowany jest z pomalowanej na czarno grubej i solidnej rączki oraz gęstego, przyjemnego w dotyku syntetycznego włosia ściętego na prosto. Główka ma okrągły kształt i doskonale sprawdza się przy rozprowadzaniu podkładu i innych produktów płynnych. Jest cudownie mięciutki i naprawdę wygodny w użyciu. Gorąco polecam. Jego cena to 30-35zł.





Golden Rose Velvet matte w odcieniu nr 18 czyli pięknej czerwieni
Tego produktu chyba nikomu nie muszę przedstawiać! Cudowna matowa szminka, która utrzymuje się przez wiele godzin i w dodatku ma niesamowicie aksamitną konsystencję. Uwielbiam! Cena to około 10zł



Inter-vion henna brusch pędzelek do kresek
No cóż, o tej firmie nigdy wcześniej nie słyszałam. Z tego co się dowiedziałam już po zakupie, firma zajmuje się produkcją różnych akcesoriów kosmetycznych, w tym pędzli. W każdym razie pędzelek do kresek spisuje się dobrze, można nim zrobić precyzyjną i cienką linię, jedynie samo wywinięcie sprawia troszkę problemów, gdyż nie jest on idealnie równy, ale cóż. Praktyka czyni mistrza. Cena to około 7zł


A poniżej dodaję jeszcze makijaż wykonany powyższymi paletkami i szminką używając między innymi wymienionych pędzelków. ps. kreska również wykonana czarnym cieniem z palety.






Czy posiadacie któreś z wyżej wymienionych kosmetyków? Jakie macie z nimi doświadczenia?

2 komentarze:

  1. Super, że jest nowa kolorystyka bloga :-) Nie mam tych kosmetyków, moje ulubione pędzle są z Everyday Minerals Z cieniami ostatnio się nie lubię. Za to w tematyce szminki od dwóch lat szukam idealnej czerwieni, kupuję kolejne pomadki i rozdaję po znajomych ;-) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jeśli chodzi o cienie, to mam wręcz odwrotnie, gry się już maluję to cienie muszą być . ;) A jeśli chodzi o kolor szminki to zawsze można zmieszać czerwień z różem by otrzymać bardziej malinowy kolor, lub z pomarańczem by kolor był jasny i ciepły. Wiem natomiast jak bardzo specyficznym i trudnym do noszenia jest kolor czerwony na ustach. Sama mam zawsze lekkie wątpliwości czy nakładać czerwony, czy może jednak coś mniej odważnego. ;) Pozdrawiam gorąco.

      Usuń